Friday, July 3, 2015

Mis me Eestis tegime?

Olen päris pikalt venitanud kirjutamisega, mis me kõik Eestis korda saatsime, aga tuleb nüüd ühele poole sellega saada. Eesti läksimegi, kuna viskasin eelmine kevad oma kooli lõpetamise selle aasta varna, sest lõputöö lõpetamisega tulid väiksed viperused sisse. Aga ei saanud seda 3 aastat piina, verd ja pisaraid tuulde visata ning tuli hambad ristis see lõputöö ära kaitsta. Erko tuli niisama kaasa, sest nii oli mugav, sujuv ja sobis hästi meie plaaniga. Kaitstud see sai ja rõõm oli meeletu, B pistsin tasku ja olen ülirahul loodusteaduste kõrgkraadi omanik. Kui kedagi huvitab, siis tööd saab lugeda siit.
Ülejäänud aja tegime, mis Eestis ikka tehakse: grillisime, olime perega, tegime trenni, panime sõpradega pidunni, käisime laadal ja maal. Niiii hea oli kõiki näha ja katsuda ja nii raske oli kõigiga jälle, seekord veel kauemaks, head aega öelda.

Hea kallis pere

Käisime kalal


 massiivne saak

Sain kõigi headega kokku



 

Piinlesin lõputööga

Vahel olin rõõmsam kah

 Käisin vahepeal nädalakese ka Londonis


Üliiinämma nämm


Roooftop pidu

Silentdisco


Tatoveerisime Kadri

Anass

Nunnud oravapoisid

Sõin megapalju liha kogu aeg

Sõin megapalju kooki kogu aeg

Suhtlesime DJdega

Leidsime linnupesa




Laadal hullamas

Ilus ja kaunis Eesti



Sireliaeg mu lemmik


Lastelaule kuulamas

Head õed


Viks ja kraps lõpetajanna


Paneme ullu

 Kallid jaanilised

Püromaanid

Olen uhke töö üle

Vanus pole oluline

Beti nägu: priceless
Seekord hoomas vist ära, et läksime kodust kaugele

No comments:

Post a Comment