Sunday, October 19, 2014

Ebaõnnestunud majaotsingud, õudsad tööpäevad ja vaba päev

Nädal algas üliiiikümalt ja vihmaselt, tööd oli veidi vähem ja kasutasime võimalust minna tuleviku kodu otsima. Leidsime netist ühe magamistoaga maja (enamus siin 3-4 magamistoaga), mis oleks pärast tööd relaximiseks olnud 6 kuuks ideaalne puhkepaik. Leppisime maakleriga kõik kokku ja ootasime teisipäeva hommikul kell 9.45 ilusti maja ees, aga keda polnud, oli maakler. Eelnevalt oleme kuulnud kõiki jutte sellest, kuidas austraallaste tunniajane hilinemine on täiesti normaalne ja olime end olukorraks juba ette valmistanud. Meil seekord joppas, pidime ootama kõigest ekstra 15 minti, kuni saabus maakler uudisega, et oih, üüris eile juba kellelegi teisele maja ära, ooops, unustas öelda meile. Lubas meile poole tunni pärast järgmist maja näidata, aga novot, ootasime tund aega valel pool maja ja ega maakler ei helistanud ka meile, et ta ootab meid. Asjad käivad siin üliipohhuilt ja ebaprofesionaalselt. Leppisime uue aja kokku, taaskord hilinenud maakler näitas meile viimase maja ette, kus oli 3 tühja tuba, köök ilma külmkapita ja pesumasinat ka polnud kuskil. Lisaks kõigele puuduvale, oli elamine meie kahe jaoks liiga suur ja jätsime asja katki, et edasine plaan välja mõelda.
Töö on ka see nädal veidi lihtsam olnud. Oleme tegelenud veesüsteemi ettevalmistuse ja paigaldamisegea ning 3 päeva istutanud. Tavaliselt kõnnin ma traktori ja istutajate taga ja parandanud vigu ja istutan vahelejäänud taimi, kuid seekord olin ise ka istutajarollis. Istutasime kõrvitsaid eelmise aasta arbuusipõllule, mida isegi ei pea enne istutamist vanadest arbuusidest puhtakski tegema. Traktor lihtsalt sõidab üle ja istutatakse vanade ja kuivanud taimede vahele. Tundub kõik norm, aga pühajeeeesus ristivägi kuiiiiii palju ämblikke seal on. Apppikene, ma ei jõua ära kirjeldada kui õudne see kõik oli. Tarktoril on suured rattad all, mis teeb istutajatele taime jaoks augu valmis ja kui ma lõpuks taim peos valmis oma näpud sinna augu sisse pidin panema, oli selleks ajaks ämblikud auku ära uppunud ja nüüd kõigest väest üritasid end välja upitada sealt. Mäletate küll, mis pildi ma sellest suurest ämlikust üles panin. Vot just jah, sellised seal ronisidki ja elu eest võitlesid. Nii et kujutage nüüd ette, kui pingeised 11+4 tundi mul olid, sest just nii kaua pidin ma seda stressi taluma, kuni sain jälle traktori taga kvaliteedikontrollijaks hakata. Iga karjatuse peale õnneks keegi parandas mu tööd selja taga või tuli korraks lihtsalt traktor seisata, kuni ma ämbliku minema ajasin ja töö lõpule sain viidud. Lisaks oli vana arbuusimäda hais ka päris rõve ning veel päris mittekuivades arbuusides olid vaglad end sisse seadnud, et ühel ilusal päeval universumi tüütuimaks kärbseks sirguda ja Kätlinile ninna, suhu ja kõrva rõnida nagu kõik üejäänud Austraalia kärbsed.
Kuna Condobolin on päris kolgas linn ja esimene huvitav paik on vähemalt 250 km kaugusel, siis mööduvad me vabad päevad kas hotellis passides või peame leidma läheduses natukenegi huvitavad paigad, mida vaadata tasub. Seekord leidsime 10 km kaugusel minimäe Mount Tilga, mis peaks NSW osariigi keskpunt olema. 19 meetrit kõrgem kui Suur Munamägi, mitu korda järsem ja tegelt suht mõttetu küngas.
Külmade ilmade tõttu elasime prussakahotellis mitu päeva, kuhu me nüüd ilmset 6 kuuks jäämegi. Saime uue parema, suure voodi ja kapiga toa ning prussakaid pole ka ammu näha olnud. Nädala eest küsitakse 120 dollarit ja kõigega hakkab juba ära harjuma ning inimesed on ka nii toredad. Toit on päris kallis siin, poes käime iga päev ja arved on kahekesi enamasti 20-40 dollarit. Vähemalt on palk hea ja polnud 100 dollaritki jõudnud ära kulutada kui juba uus palk peale tuli. No stress

Vahepeal hommikuti näeme känguruid ka põllu peal või üle tee hüppamas, nii vahvad loomad.

Paus sai läbi

Nails by Kätlin, hooldusest 1 nädal, akrüül, 3D

Erko tuusalt istutamistraktoril, ees 1000 liitrine veepaak

Istutamine käib. Ma käin taga, kontrollin ja parandan ning vahetan kuttidel tühje aluseid

Nooruke kõrvits vanal arbuusipõllul

Kogemustega traktorist

Hello, my name is Erko and I have 2 years of tractor driving experience

Mäe tippu vaarumas

Tuus Erko

Kätlin mõtlemas

Erko vaatamas

Taamaal veits Condobolini näha

Vihhhhhhhhkan seda päevitust

2 comments:

  1. Mai saa, ma pean kirjutama, et ma olen algusest peale seda blogi lugenud ja sa oskad nii naljakalt kirjutada, et koguaeg itsitan ja naeran arvuti taga. Ja su püksipäevitus on üks naljakamaid asju, mida viimasel ajal näinud olen! :D

    ReplyDelete
  2. Suurimad tänud fännklaabile! Üritan samas vaimus jätkata!

    ReplyDelete