Wednesday, October 1, 2014

Autoost, Bondi beach ja preili Vaheriga kohtumine

No hellõu, oleme täitsa elus veel ja mingitsorti katuski peakohal. Vahepeal oleme auto ostnud, mille leidsime kümnete autoaedade vahelt Parramatta roadilt. Astusime ühte väiksesse autoaeda sisse ja juba oligi meile 1000 taalaga Mitsubishi Magna pakkuda. Siin Austraalias on seaduslikuks sõitmiseks vajalik Rego, mis on umbes sama, mis Eestis ülevaatus, aga mitte päris sama ka. Igatahes, meie autol Rego polnud, kuid 350 dollari eest tehti ka see meile vaid 45 minutiga 3 kuuks kohe ära. Müüjad olid jubeetoredad ja sõbralikud ja teadsid Eesti laulupidusid ja kiitsid ilusaid eesti tüdrukuid. Üks onu viis meid isegi vasakpoolse liiluse proovisõidule ja näitas, kuidas auto oma nimele saame regatud. See läks meil 61 dollarit maksma. Auto ise täitsa mõnna suur ja kõik jutud korras, kuid kütust neelab päris korralikult, mootor 3.0 V 6 (kui see kellelegi midagi ütleb), aga kütuseseier ka streigib veits, niiet mine sa nüüd tea, mis seisus see kütusepaak meil on hetkel. Erko nüüd superluks elukutseline profesionaalne vasakpoolse liikluse tundja ka. Ise julgen esimese proovisõidu kuskil rahulikumas kohas ette võtta, sest see Sydney liiklus on suht närvihaigete kokkutulek, kes iga sekund signaalitavad.
Me uus 1995 aasta Mitsubishi Magna 3.0 V6

Tagantvaade kah

Paak täis kohe. Kütus on siin kuskil 1.38-1.43 liiter, mis teeb liitri kohta veidi alla euro.
Nädala alguses/keskel on kütus odavam

Elasime lennujaama lähedal ja käisime lennukite maandumisi vaatamas, megaapõneeeev

Pagass matkakraami täis kohe

Niisama tänavavaadet

Ma aaloega

Siin näeb päris palju tänavatel papagoisid ja kakaduusid lendamas. Jubekaunid ja eksootilised, aga nii õudne lauluhääl neil

Elamise saime umbes 15 km kauguselt kesklinnast Rockdale linnaossa ühe eestlase juurde. Tegelikult on see ta kontor, kus on umbes 4-5 tuba ja lisaks meile elas siin veel hunnik eesti noorukeid. Seinad olid täiesti olematud, papp vahel, kuulsin kuidas kõrvaltoas oma varbaküüsi lõigati ja mis parfüümi õhtuks peale pandi.
Paberseintega tuba

Pesupäev

Vahepeal käisime ka Bondi Beachil, mis oli jubekaunis ja mõnna ja külm. Matkasime ringi ja tegime 1000 pilti. Käisime soolases jäises ookeanis ujumas ja jõime kookospiima. Ilmad üldse siin tegelikult ikka päris jahedad, ainult 2 päeva oli üle 33 kraadi sooja ja pidin ära surema selle kuumuse ja higilahmamise kätte. Täna jälle nahktagi seljas ja käime vapralt ringi.

Teel randa

Veel tänavapilti

Kaunis sinine

Kätlin päevitamas

Erko päevitamas

Rannajoon
Muideks Modern Family S5E20 on seal samas rannas filmitud

Enekas

Igaks juhuks veel bassein ka, kui keegi ujumiskohta ei leia

Üleval megaatuulinee

Elame kaljuäärel

Nämma nämma kookospiim

Banaani ja keedumuna piknik

Ingel palaval päeval poseerimas
Päevituserant ka eelmisest päevas juba rinnapääl olemas

Eile tuli ammunähtud Getter Vaher ka Sydneysse, kellega pidi kohe õhtul linnapääle tuiama minema. Istusime ta hotellitoas, jõime veini ja rääkisime kõik 2aastased jutud järgi ära. Käisime randoomses baaris ja Tartu Kaubamaja suuruses kasiinos. Oli vahva ja tore.

niisama The Star kasiinos

Tänaseks päevaks pole meil enam elamist, istume raamatukogus wifis ja magame paar tänavat tagapool oma kallis autos. Vahepeal oleme ostnud hunniku matkavarustust ja liitreid vett.
Täna oli küll plaan suund Blue Mountainsi poole võtta ja elu veel nautida, kuid töö vajab otsimist ja kõned vajavad tegemist.
Lähme nüüd Mäkki, et mu võidetud friikad lunastada ja hiljem autos filmisaatel magama jääda. Homne päev möödub jälle raamatukogus, hõissa!
Muideks, siin on juba jõulukaunistused müügiks...