Tuesday, October 28, 2014

Töönädal

Nädalad siin veerevad üsna ühtemoodu: esmaspäev, neljapäev-laupäev istutame ja muul ajal tegeleme kas kile matmisega või veesüsteemiga. Ma olen mõned korrad ka söögiruumi ja vetse koristada saanud ja konna vetsupotis näinud. Oleme jälle näppe ämblikuauku pistnud ehk rohimistööd teinud. Õnneks pole ma ainuke, kes ämblikke kardab, kuttidele ka kohe üldse ei meeldi nad ja jätavad augu rohimata kui ämblik vastu vahib. Rohime enamasti 3-4 tundi üksi ühte vagu ja põlvelt on nahk roomamisest maha hõõrdunus. Pühapäeval käisime 100 km kaugusel suuemas linnas, et mulle töölühkasid ja kindaid osta ja vaatasime suurt satelliiti. Uus nädal algas ka rahulikult ja sain ka laua taga veidi numbreid joonistada ja jälle koristada. Tööga harjub täitsa ära juba, pole enam üldse raske ja ma saan viimasel ajal palju lihtsamaid tööotsi ka, sest olen nõrk ja suren ära, kui labidatama pean. 

Leidsin põllavahelt ussinaha, saan nüüd kõhukoti omale meisterdada

Kuivand kõrvits

Pühapäeval turistitamas

Jalad võiks ka pruunid olla
Kui siin taldriku sees sosistada ja sõber...

...100 m edasi teise taldriku juurde läheb, siis on kõik samahästi kuula nagu ta oleks su kõrval

Erko ja 60 dimaeetriga satelliit

Näitas õiget aega küll

Kätlin ja kosmosest raadiolaineid püüdev satelliit

Erko pilte vaatamas
 Saime kõhnaks
nali
Vähemalt jalad kui pusletükk

Austraalia maanteed

Kvaliteet 0
Sõitsime veidi kõrvalisemal teel ja järsku kargasid 4 kängut püsti. Me kimasime järgi kuni nad seisma jäid ja meid lolli näoga vahtima jäid. Üritasin autost välja hiilida ja lähemale minna, aga kepslesid hirmsa Kätlini eest surmahirimus minema. Tahtsin sõbraks saada, nemad ei tahtnud, Kätlin oli kurb

Erko emale vabas looduses kasvavaid kaktuseid

Paar päeva on põllal päris kõva tuul olnud ja täitsa tormiseks kiskunud. Liiv lendab teravalt mööda jalga nagu viibiksime nõelravi sessioonil ja kõik peaõõnsused on paksult liiva täis. Muidu on enamasti temperatuur 30-40 kraadi vahel ja higi lahmab. Tuulised ilmad vahelduseks päris mõnusad. Päris tihti tekib põllul mitmeid tuulekeeriseid ja sinna sisse on ka juhtunud jääma, mis on päris hirmus lahe.

Eelmine nädal nühkisin hoolega potti ja pidin ehmatusest ära surema kui vett peale lastes konn elueest püüdis ühe jalaga veel poti ääre all end kinni hoida. Enam ma sinna kiigata ei julend ja lootsin, et roheline sõber viibib nüüd taevariigis. Uuel nädalal jälle rõõmsalt potti küürides tõmbas süda jälle krampi kui see sama konn ikka veel poti ääre alt välja hüppas. Nüüd ta siis seal nüüd elab ilmselt juba nädalaid. Millest ta toitub, seda ma ei tea. Sellel potil minu kann igatahes ei istu ja ka kõrvaloleval potil tuleb igaks juhuks enne mugavat sisseseadmist ikka korralikult vett potti lasta.
Muidu sain alles hiljuti teada, et on olemas ka naiste wc, mitte unisex, nagu ma siiani arvanud olin. 

Kuumade ilmade tõttu hakkab tööpäev juba kell 6 ja tööle sõites on veel üsna pime. Kahju, et meil siis autotuled lakkasid töötamast ja nii pimedas tööle peame sõitma.

Vahelduseks sain põlde nummerdamas käia
Harjutasin ka Austraalia numbrite kirjutamist, sest number ühel on kriips all ja seitsmel hoopiski kriips puudub ja üheksa on pall ja kriips.

Kell sai 21, magama ära

2 comments:

  1. hahahahaha autotuled ei tööta, mul on nii kahju teist :D

    ReplyDelete
  2. Erko parandas ära nüüüüd!! :D Mingi relee oli läbi kärssand #äraküsi

    ReplyDelete